poniedziałek, 15 lutego 2010

a w Play -- zastój

pomimo obietnic stałego kontaktu, oraz definitywnego zakończenia sprawy na przełomie zeszłego tygodnia czyli około 5-8 lutego 2010, sprawa w Play jakby ucichła. człowiek z Play już się nie odezwał, pojawiło się otwarte Play24 zgłoszenie "techniczne" bez żadnej treści i tyle. ja nie zapłaciłem spornej kwoty, jedynie tyle ile wynka z abonamentu, przyszło kilka smsów odnośnie wyłączenia mojego numeru, ale nic się nie ruszyło -- telefon działa, jest już kolejna normalna faktura (znaczy na normalną kwotę) powiększoną jedynie o rachunek szczegółowy (czyli wykaz połączeń IP z 25 grudnia), którego nawiasem mówiąc ciągle nie dostałem (!)

coż, poszło już do Play pismo z UKE, chcąc nie chcąc mają dwa tygodnie na ustosunkowanie się. a prawda jest taka, że ja w dalszym ciągu mam stresa żeby zostawić włączoną na stałe transmisję danych w sieci komórkowej. chyba pozwę Play o odszkodowanie za moje stresy, w końcu cholera płacę za pakiet 500MB danych!

ręce opadają.

2 komentarze:

  1. Witam,

    Czytam z zainteresowaniem przebieg sprawy, poniewaz zastanawiam sie nad kupnem telefonu z Symbianem w playu i zaczynam miec obawy... Z internetu zamierzam korzystac tylko i wylacznie za pomoca wifi czy cos takiego moze mi sie rowniez przydarzyc? Pozdrawiam

    PS. Z jakiego telefonu Pan korzystal podczas zaistanialej sytuacji?

    OdpowiedzUsuń
  2. HTC Hero. a czy może się przydarzyć? nie wiem. Play ciągle milczy jak zaczarowany na temat tego co się tak naprawdę stało.

    OdpowiedzUsuń