czwartek, 18 lutego 2010

stary niedźwiedź mocno śpi.

pewnie to dlatego że jest zima i zimno. mam wrażenie że Play zapomniał o mojej sprawie. może pismo z UKE coś zmieni w tej sprawie.

wczoraj niespodzianka -- w skrzynce korespondencja z Play. nie jakiś tam polecony czy coś. zwykły list. a w środku.... TADAM! tak jest, zamówiony rachunek szczegółowy. skąd ja wiedziałem że tak właśnie będzie? dla przypomnienia treść moejgo zgłoszenia (poprawiłem formatowanie bo Play24 w dalszym ciągu nie potrafi złamać wiersza):

Numer zgłoszenia:14316163
Data:14.01.2010
do: [...] konsultant back office ds. obsługi klienta dotyczy: 14308093
zgodnie z art.80 prawa telekomunikacyjnego
"2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza na żądanie abonenta szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych, za który może być pobierana opłata w wysokości określonej w cenniku.
3. Szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych powinien zawierać informację o zrealizowanych płatnych połączeniach, z podaniem, dla każdego połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia, czasu jego trwania oraz wysokości opłaty za połączenie z wyszczególnieniem ceny brutto i netto. "

proszę o szczegółowy log połaczenia:
25.12.2009 00:45:18 Internet Transmisja danych strefa Play 855860 kB
szczegółowy - czyli zawierający adres(numer) docelowy i czas trwania połączenia


i już po tygodniu miałem odpowiedź (wyciąłem ten bełkot z szablonu):
Data zamknięcia: 21.01.2010
[...] Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z dyspozycją rachunek szczegółowy do ostatniej faktury F/10194646/01/10 został wystawiony w dniu 21.01.2010 roku. Zgodnie z Cennikiem Oferty One Play koszt jednego rachunku szczegółowego do faktury to 5 złotych.[...]


już wtedy wiedziałem, że nic z tego nie będzie, jakieś takie przeczucie miałem. na fakturze oczywiście pojawiło się 5zł obciążenia, a w kopercie....... TADAM! dokładnie TO SAMO CO W PLAY24
żadnych szczególowych danych dotyczących połączenia, o które prosiłem.

i stan na dzisiaj jest taki: Play nic nie robi, UKE czeka na odpowiedź, ja nie zapłaciłem tego co Play sobie wymyślił i dalej nic nie wiem i boje się korzystać z internetu w Play. czy jest szansa że wygram sprawę o szkody moralne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz