środa, 10 lutego 2010

na bieżąco

zastój w interesie. mamy środek tygodnia - zero kontaktu ze strony Play, z UKE informacje, że wczoraj zostały wysłane pisma do mnie i do operatora. a ja jedynie odbieram smsy przypominające o nieuregulowanym rachunku (bo wpłaciłem tylko kwotę abonamentu) i czekam. czekam także na ten obiecany "rachunek szczegółowy" -- zamówiłem go 21 stycznia, to już ponad pół miesiąca. jakoś i tak nie opuszcza mnie przeczucie że nic w nim interesującego nie będzie.

Rzecznik Play natomiast robi szum medialny związany z rewolucyjnymi zmianami w Play Fresh - tu za darmo, tam za darmo, tylko skądś ta kasa w Play się musi brać. z abonamentów? ktoś potrafi podać ze dwa powody dla których warto mieć abonament w Play?

bardzo mnie ciekawi czy uzyskam jakieś informacje nt. tego co tak naprawdę się wydarzyło w nocy z 24 na 25 grudnia 2009, skąd się wzięło to połączenie. jak na razie -- mam pakiet 500 MB za który płacę, i którego nie używam tak jak powinienem, bo nie zamierzam ryzykować kolejnego tysiąca złotych na rachunku. wyślę chyba jakieś oficjalne papierowe pismo w tej sprawie do Play. bez sensu mieć pakiet i super telefon i nie móc z tego normalnie, bezstresowo korzystać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz