wtorek, 26 stycznia 2010

a tu idą nowości

konkurs -- jaka będzie odpowiedź na takie zgłoszenie w BOK Play:

Numer zgłoszenia:14597666
Data:26-01-2010
witam, mam takie pytanie: przypuśćmy że interesuje mnie oferta Play Domowy, ale miejscowość, w której ma działać nie jest na liście miejscowości gdzie działa infrastruktura Play (Rogoźnik woj. Śląskie). powiedzmy że okaże się że jest tam jakiś szczątkowy zasięg (od czasu do czasu 1 lub 2 kreski na wyswietlaczu) czy Play jest w stanie zgwarantować mi działaie tej usługi w tej miejscowości? czy będzie tam działał PlayOnline? czy ew. reklamacja jakości działania tej usługi zostanie uznana i ew. umowa abonamentowa (bez kosztów) zostanie rozwiązana z winy operatora? z poważaniem

nagród nie będzie :)

1 komentarz:

  1. Ja wiem! ja znam odpowiedź z dokładnością co najmniej 90% :

    Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące usługi Play Domowy, które wpłynęło do nas 26.01.2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. Serdecznie informujemy, że zasięg działania sieci może Pan sprawdzić na mapie zasięgu. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Pozdrawiamy


    Czyli standardowa formułka z wklejoną w środku odpowiedzią na jakieś pytanie trochę podobne do zadanego :)

    OdpowiedzUsuń