piątek, 29 stycznia 2010

rewelacja, po prostu REWELACJA.

pojawiła się odpowiedz na moje ostatnie zgłoszenie do BOK Play. pytanie brzmiało:


Numer zgłoszenia:14597666
Data:26-01-2010
witam, mam takie pytanie: przypuśćmy że interesuje mnie oferta Play Domowy, ale miejscowość, w której ma działać nie jest na liście miejscowości gdzie działa infrastruktura Play (Rogoźnik woj. Śląskie). powiedzmy że okaże się że jest tam jakiś szczątkowy zasięg (od czasu do czasu 1 lub 2 kreski na wyswietlaczu) czy Play jest w stanie zgwarantować mi działaie tej usługi w tej miejscowości? czy będzie tam działał PlayOnline? czy ew. reklamacja jakości działania tej usługi zostanie uznana i ew. umowa abonamentowa (bez kosztów) zostanie rozwiązana z winy operatora? z poważaniem

a oto odpowiedź

Status zamknięcia: 29-01-2010
Data zamknięcia: 29-01-2010

Komentarz zamknięcia:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 26 stycznia 2010 r., dotyczące zasięgu Play. Uprzejmie informujemy, że obecnie w miejscowości Rogoźnik mobilny dostęp do internetu w Play nie jest dostępny. Bardzo nam przykro. Należy przy tym dodać, że wciąż rozbudowujemy naszą sieć powiększając zasięg mobilnego internetu. Prosimy zatem o cierpliwość i śledzenie naszej strony internetowej, na której na bieżąco aktualizowane są informacje dotyczące Play Online: http://internet.playmobile.pl/maps/. Warto również wspomnieć, że szczegółowe dane dotyczące rozwoju infrastruktury naszej sieci są objęte tajemnicą biznesową. W związku z powyższym, nie możemy udzielić informacji dotyczącej daty wprowadzenia usług naszej firmy na terenie Pańskiej miejscowości. W związku z powyższym nie możemy zagwarantować działania zarówno usługi Play Online jak i Play Domowy. W związku z powyższym nie ma możliwości anulowania opłaty za wykorzystany transfer. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem [...] konsultant back office ds. obsługi klienta



ciekawe prawda? kiedy Play ukraść komuś krowa to dobrze, ale kiedy ktoś Playowi ukraść krowa to źle. czyli tłumacząc na nasze - kiedy Play mi naliczył 1000zł rachunku za jakiś dziwny transfer danych -- to wtedy jak najbardziej w Rogoźniku jest Play 3G bo przecież oni się nie mylą. ale gdybym przez przypadek w Rogoźniku chciał korzystać z PlayOnline -- to absolutnie nie ma mowy, a oni żadnej odpowiedzialności nie ponoszą -- no bo przecież w Rogoźniku nie ma infrastruktury 3G Play. no i do kogo to teraz wysłać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz